وبلاگ حجت الاسلام والمسلمین ادریس یساقی

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • علیرضا خلعتی

بلاگ بیان

وبلاگ

وبلاگ نویسی

نظرات  (۲)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
  • گل افشان گل محمدی
  • با سلام و تحیّات

    دلنوشته دعا مناسب این ماه

    خدایا به حق اسماء اعظمت و به حق اسماء الحسنای جلاله ات و به حق ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان و به حق اینکه پیامبران و معصومین سلام الله علیهم به تعالی، عالی اعمالشان بوده است و به فداکاری همه ایثارگران و جهادگران راهت، همه خلقتهایت بخصوص نسل پیامبران و معصومین سلام الله علیهم را، به دین چهارده معصوم سلام الله علیهم، حق شناس و قدر شناس و شاکر و سپاسگزار و تسلیم ولایت و حکومت حق خودت و چهارده معصوم سلام الله علیهم دوست و مطیع خودت و چهارده معصوم سلام الله علیهم، برای همیشه تاریخ حیات خلقت قرار بده و همه را جلوی خودت وچهارده معصوم سلام الله علیهم سرافراز و زینت شیعه چهارده معصوم سلام الله علیهم بنما و همگان را در به کمالات بندگی خداوند نمودن و به کمالات یاری چهارده معصوم سلام الله علیهم دادن همیشه موفق بگردان. خدایا عاجزانه به جلیل القدری و عظیم الشأنیت و اسمآء جلاله ات و اسماء اعظمت از شما می خواهیم به حق همه آنچه در نزدت عزیز است همه نفوس عالم را برای همیشه زکیه بگردان و برای همیشه همه نفوس عالم را از همه عیبها و نقصها منزه گردان و به رُشد و تعالی و عقلانیت و معرفت و بصیرت و حکمت و ادب و فقاهت دین و فضائل و تعالی علم و آگاهی و تقوا و پرهیزکاری و استطاعتها و ظرفیتها و صفات و ویژگیها و شرح صدر و حلم و دانائی و هماهنگی با خواست خودت به احسنت تقویم و حیات طیبه و علی اعلی چنان به تعالی میزان نما که همگی همیشه در به تعالی بندگی خداوند نمودن و یاری قائم آل محمد و معصومین سلام الله علیهم دادن بی نهایت موفق شوند. خدایا با تضرع می خواهیم فقر و استضعاف و گرانیها و طاغوتها و تاثیرگذاری بد و اشتباه و تصرفات به ظلم و ناروا در خواب و بیداری و عوالم مختلف توسط همه خلایق برطرف نما و مریضها را شفا ده و رزق و روزی حلال همه را با کرامت همیشه برسان و همه را همیشه در انجام کارهای نیکو موفق دار و همه را تحت ولایت و هدایت و یاری و حمایت تام و تمام خودت و حجتهای بر حقت چهارده معصوم سلام الله علیهم خوشبخت و سعادتمند در دنیا و آخرت برای همیشه تاریخ حیات بشر در دو جهان بگردان و هر چه زودتر در ظهور حضرت مهدی موعود تعجیل بفرما و ما را همگی از خادمین و یاران ائمه معصومین سلام الله علیهم در دنیا و آخرت قرار ده و جهانیان را در دو جهان، از هر چه بدی و ظلم و انحرافات از صراط مستقیم دین خودت و چهارده معصوم سلام الله علیهم هست منزه گردان. به حرمت محمد و آله طاهرین یا ارحم الراحمین به برکت صلوات بر محمد و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم لطفا خواهشمندم بعد از خواندن برای سایر گروهها و کانالها و دوستان و افرادی که می شناسید ارسال شود و اگر ممکن است بعد از نمازها و یا هر روز حداقل یکبار در ماه مبارک رمضان خوانده شود. انشاء الله امیدواریم با نفسهای خالصانه تان به ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه و رجعت معصومین سلام الله علیهم و توفیق زیارت و یاری آن بزرگان جهان بیانجامد. انشاء الله به امید آنروز و تعجیل در ظهور امام زمان سلام الله علیه سه صلوات محمدی لطفا ختم نمائید و لطفا محبت نمائید برای هدایت همه خلایق و تحت ولایت خداوند بودنشان سوره حمد و اخلاص و قدر و نصر بخوانید.
     
    farhangyar.ir

    .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی